شرایط گارانتی تجهیزات

شرکت سنجش فرا هوشمند پارس، از سال ۱۴۰۱ نماینده برند Ziasiot در ایران می‌باشد. لذا برای راحتی خیال شما، تمامی محصولاتی که از برند Ziasiot از این نمایندگی خریداری و با شماره سریالی که از سوی ما دریافت می‌کنید، شامل ۱ سال گارانتی و ۳ سال خدمات پس از فروش هستند. 

کافیست با ما در تماس باشید، ما کنارتان هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌حل مناسبی ارائه دهیم.

پس هنگام دریافت کالا، شماره سریال روی کالا را با شماره سریال روی کارت گارانتی یا داخل فاکتور مطابقت داده و کارت گارانتی و فاکتور فروش را نزد خود نگاه دارید.

شرایط و ضوابط گارانتی کالا

  • گارانتی شامل هرگونه نقص فنی در ساخت و تولید کالا می‌شود.
  • خریدار موظف است در هنگام خريد و تحویل کالا، از سالم بودن ظاهر کالا و کارت گارانتی اطمينان حاصل نمايد.
  • استفاده از خدمات گارانتی منوط به بررسی کارشناسان شرکت سنجش فرا هوشمند پارس است.
  • دارنده رسید به عنوان صاحب کالا تلقی گردیده و فقط در قبال ارائه رسید، کالا تحویل داده خواهد شد.
  • به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه کارت گارانتی و یا فاکتور خریدتان الزامی می‌باشد، در غیر اینصورت دستگاه خارج از تعهدات گارانتی مورد خدمات پشتیبانی قرار خواهد گرفت.
  • در مدت ضمانت، حمل و نقل تجهیزات جهت بررسی گارانتی به دفتر پشتیبانی، به عهده شرکت خواهد بود.
  • ارائه تمامی خدمات، منوط به ارسال دستگاه در قالب جعبه بسته‌بندی استاندارد شرکت می‌باشد. بدیهی است هرگونه دخل و تصرف در بسته بندی، جعبه کالا و متعلقات محصول، دستگاه را از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج خواهد نمود.
  • در صورت مخدوش شدن شماره سریال مندرج بر روی تجهیزات و عدم امکان تطبیق میان شماره سریال تجهیزات و کارت گارانتی، تجهیزات خارج از تعهد گارانتی مورد خدمات پشتیبانی قرار خواهد گرفت.
  • در صورت عدم موجودی کالای مشمول گارانتی تعویض، کالای مشابه ظرف مدت زمانی که کارشناس فروش مربوطه اعلام می‌دارد، به خریدار تحویل داده خواهد شد.
  • شرایط نگهداری تجهیزات (بازه فشار، دمایی و رطوبتی)، از برگه مشخصات (Datasheet) یا دستورالعمل استفاده از کالای مربوطه (Operating Manual) مطالعه و رعایت گردد. در غیراینصورت، تجهیزات شامل گارانتی نمی‌گردند.
  • گارانتی، خطاهای انسانی، آسیب های ناشی از حمل بی‌دقت کالا، عدم رعایت دستورالعمل های نصب (ذکر شده در دفترچه راهنما) و یا شوک الکتریکی را پوشش نمی‌دهد.
  • صدمات ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه، نوسانات برق، استفاده نادرست، آسیب فیزیکی، آتش سوزی، دست کاری توسط افراد غیرمتخصص و تعمیر بدون رضایت شامل خدمات گارانتی نمی‌باشد.
  • تمامی تعهدات شرکت و دیگر اسناد منوط به عدم انحلال شرکت در دوره مورد تعهد می‌باشد.

رویه‌های بازگرداندن تجهیزات مشمول گارانتی

لطفا در هنگام بازگردان کالا موارد زیر را رعایت فرمایید:

  • قبل از ارسال کالا، از طریق راه‌های ارتباطی زیر با همکاران ما در تماس باشید.
  • کالا را به همراه لوازم جانبی (کابل، براکت و…) و همچنین کارت گارانتی مربوط با شماره سریال منطبق با شماره سریال درج شده روی آن در بسته بندی مناسب (در صورت موجود بودن بسته بندی اصلی)قرار دهید.
  • بسته بندی کالا را داخل کارتن دیگری قرار دهید و با استفاده از لوازم بسته بندی آن را به صورت ایمن بسته بندی و ارسال نمایید.

نیاز به کمک دارید؟

اگر همچنان در این بخش، پاسخ سوال‌هایتان را دریافت نکرده‌اید، شما می‌توانید همواره با ما در تماس باشید!

ما سریعاً به شما پاسخ خواهیم داد …

آنلاین هستیم!

پشتیبانان ما مشتاقانه، به صورت ۲۴/۷، آماده کمک‌رسانی به شما عزیزان در پیام‌رسان WhatsApp هستند.

تماس از ما ...

این دفعه، ما با شما تماس می‌گیریم!

لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید.
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

بهترین راه برای رسیدن به پاسخ‌هایتان در کوتاه‌ترین زمان

به بالا بروید